Biznis

tik-tok-ikonica-scaled.jpg

TikTok Video koji je povećao moju prodaju čak 10 puta: kako sam postao viralan na TikToku

TikTok, popularna platforma za deljenje kratkih video sadržaja, postala je neizostavan deo digitalnog marketinga, a korisnički generisani sadržaj (UGC) igra ključnu ulogu u povećanju prodaje. Pogledajmo kako ovaj dinamičan duo transformiše način na koji kompanije približavaju svoje proizvode korisnicima. Kako…

Čitaj višeTikTok Video koji je povećao moju prodaju čak 10 puta: kako sam postao viralan na TikToku

Uloga team building-a

Izgradnja tima je bitan proces za sve organizacije koje žele da ostvare svoje ciljeve efikasno, istovremeno ostvarujući zadovoljstvo svih zaposlenih. Razumevanje svrhe izgradnje dobrog tima i važnosti dobrih odnosa između kolega, pomaže u izgradnji motivacije za učestvovanjem u takvom timu.…

Čitaj višeUloga team building-a

Šta je kaizen?

Kaizen predstavlja kontinuirano poboljšanje u organizaciji koje se zasniva na konstantnim malim i pozitivnim promenama koje mogu dovesti do značajnog i velikog rasta organizacije. Za kaizen se može reči da je kultura zasnovana na komunikaciji i saradnji između svih članova…

Čitaj višeŠta je kaizen?

Šta je brend?

Šta je brend? Često postavljeno pitanje sa mnogo odgovora. Brend se kreira u psihologiji potrošača i on nije opipljiv. Brend nije jedna stvar, nije logo, reklama ili fotografija. Brend je poverenje, strast, sigurnost. Brend – elementi Vizuelni elementi brenda su:…

Čitaj višeŠta je brend?