Marketing

tik-tok-ikonica-scaled.jpg

TikTok Video koji je povećao moju prodaju čak 10 puta: kako sam postao viralan na TikToku

TikTok, popularna platforma za deljenje kratkih video sadržaja, postala je neizostavan deo digitalnog marketinga, a korisnički generisani sadržaj (UGC) igra ključnu ulogu u povećanju prodaje. Pogledajmo kako ovaj dinamičan duo transformiše način na koji kompanije približavaju svoje proizvode korisnicima. Kako…

Čitaj višeTikTok Video koji je povećao moju prodaju čak 10 puta: kako sam postao viralan na TikToku

Šta je brend?

Šta je brend? Često postavljeno pitanje sa mnogo odgovora. Brend se kreira u psihologiji potrošača i on nije opipljiv. Brend nije jedna stvar, nije logo, reklama ili fotografija. Brend je poverenje, strast, sigurnost. Brend – elementi Vizuelni elementi brenda su:…

Čitaj višeŠta je brend?