Šta je brend?

Šta je brend? Često postavljeno pitanje sa mnogo odgovora. Brend se kreira u psihologiji potrošača i on nije opipljiv.

Brend nije jedna stvar, nije logo, reklama ili fotografija. Brend je poverenje, strast, sigurnost.

Brend – elementi


Vizuelni elementi brenda su:

  • Logo
  • Fotografija
  • Boje
  • Video
  • Web dizajn
  • Slogan
  • Tipografija

Drugi sastavni elementi brenda su:

Vrednost – napori koje organizacija ulaže u izgardnju brenda

Prepoznatljivost – pozitivna osećanja koja se jave kod potrošača

Identitet – verbalna i vizuelna prezentacija brenda ili individue kao brenda

Svest o brendu – informacije o postojanju brenda i način na koje se te informacije formiraju

Svi ovi elementi zajedno čine jedan brend.

Brend se gradi godinama, polako, temeljno i tačno isplaniranim potezima. Danas, brend je postao najveća vrednost koju proizvod/usluga može da ima.

Takođe, vrednost uspešnog brenda može biti jača od realne vrednosti proizvoda/usluge koja se nudi.

Brendiranje se ne odvija na samom tržištu, već u svesti publike, kupca ili potrošača. To je slika koju svaki pojedinac ima o proizvodu, usluzi ili osobi.

Subscribe
Notify of
guest

Napišite Vaše mišljenje

Vaša email adresa neće biti javno vidljiva. Polja sa * je potrebno popuniti.

0 Komentari
Inline Feedbacks
Pogledaj sve komentare
0
Would love your thoughts, please comment.x