10 dana bez veštačkog šećera

Borba sa šećerom danas je velika. Samo izbacivanje slatkiša zapravo nije kompletno izbacivanje veštačkog šećera. Nažalost, mnogo proizvoda i namirnica, koje svakodnevno kupujemo po supermarketima, sadrže veliki procenat veštačkog šećera.

Okrenite proizvod i pročitajte sadržaj koji se tu nalazi. Iznenađujuće, zar ne?

Izazov 10 dana bez veštačkog šećera neće ukloniti sav višak kilograma, niti će od Vas učiniti najzgodniju i najzdraviju osobu na svetu, za to treba mnogo više. Međutim, ovaj izazov donosi neke benefite koji, ukoliko Vi tako odlučite, mogu dugoročno odvesti na put zdravije ishrane.

Benefiti ovog izazova:

Smanjena želja za šećerom

U početku može biti veoma teško suzdržati se od slatkiša, pa čak i naporno. Kada izgurate period krize, odnosno kada izgurate izazov bez šećera, telo će mnogo manje tražiti industrijski šećer. Bitno je da ne pokleknete odmah nakon završetka izazova, jer Vas to vraća na početak puta. Izborite se sa krizom i uvidećete koliko veštački šećer više ne izgleda privlačno.

Navika na zdrav režim ishrane

Izbacivanjem slatkiša, grickalica i druge prerađene hrane i prolaskom izvesnog perioda bez njih, smanjiće Vam se želja za dodatnim girckanjem između obroka, koji apsolutno nije niti prijatan niti koristan Vašem organizmu. Takođe, telo će se navići na zdrav i bogat obrok, umesto unošenja kalorija koje ne daju nikakav benefit po zdravlje.

Smanjena težina

Napomena, 10 dana nije dovoljno vremena da izgubite višak kilograma, niti je zdravo gubiti kilograme toliko brzo. 10 dana ovog izazova pomaže u skidanju onih poslednjih masnih naslaga koje se najteže skidaju bez redukovanja ishrane, odnosno bez izbacivanja prerađene hrane i veštačkih šećera.

Takođe, imaćete manji osećaj gladi, jer će telo biti nahranjeno namirnicama potrebnim za pravilno funkcionisanje organizma.

Postavlja se pitanje, da li ste hrabri da dođete do ovakvih benefita?

  1. 10 dana bez šećera

U ovom periodu ne unose se sve vrste slatkiša, pa čak ni oni pravljeni kod kuće.

  1. 10 dana bez prerađene hrane

Ne unosi se prerađena hrana sa dodatim šećerom.

  1. 10 dana bez grickalica

Grickalice se obično unose kada je dosadno ili iz čiste navike. Većina grickalica sadrži veliki procenat nezdravih ugljenih hidrata, ali i šećera.

  1. Puno vode

Voda je bitan faktor zdravlja. Preporuka je unositi dosta vode u ovom režimu kako bi hidrirali telo i čistili ga od toksina.

  1. Nastaviti nakon završetka izazova

To ne znači da je potrebna potpuna restrikcija u ishrani. Ukoliko ste izdržali ovaj period bez veštačkih šećera, verovatno se telo već odvikava i odlično bi bilo iskoristiti taj momenat kao prelazak na zdrav režim ishrane.

U suprotnom, nastavljanje sa unosom preterane količine prerađene hrane, vratićete se na početak.

10 dana je samo početak. Ovaj izazov služi kao pomoć da krenete sa promenama. Koliko god u početku bilo teško, to jeste put ka dugoročnim promenama i novim navikama.

Možete postići neverovatne rezultate i promeniti svoj životni stil ka dugoročnom zdravlju.

Subscribe
Notify of
guest

Napišite Vaše mišljenje

Vaša email adresa neće biti javno vidljiva. Polja sa * je potrebno popuniti.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x