Trening rano ujutru

Kada čujete jutarnji alarm, trening je verovatno poslednja stvar na koju pomislite. Međutim, jutarnja rekreacija je veoma dobra za fizičko i psihičko zdravlje.

Trening rano ujutru pruža energiju i snagu za početak, ali i ostatak radnog dana. Jutarnja rekreacija pojačava energiju, motivaciju, raspoloženje, otklanja stres, umiruje telo, ubrzava metabolizam i jača imuni sistem.

Naravno, ako odlučite da jutarnja rekreacija postane Vaša rutina, veoma je bitno da prilagodite san, kako bi ste bili odmorni za trening rano ujutru.

Ukoliko se odlučite na trening rano ujutru, dobro je da znate ovih par saveta:

Dovoljno sati sna

Već smo pomenuli da je potrebno regulisati san, kako bi jutarnja rekreacija imala smisla. Pokušajte da spavate osam sati, jer je to preduslov za dobar trening i produktivan ostatak dana.

Ishrana

Potrudite se da izbegavate kasne večere, a ukoliko se ipak dese, trudite se da bude laganiji obrok kako se ujutru ne bi osećali iscrpljeno.

Zagrevanje

Pre nego što počnete sa konkretnim vežbama, zagrejte se. To će Vas razbuditi i spremiti telo na rekreaciju.

Ako ste pomisliti “Ali ja nisam jutarnji tip” , varate se. Sve je stvar navike i volje.

Rutine koje sada imate, postavili ste sami. Niste jutarnji tip, jer to ne želite, a ne zato što ne možete. Svako od nas može napraviti lepe jutarnje rutine, koje će jutro učiniti posebnim, dok istovremeno mislimo o sebi i svom zdravlju.

Trening rano ujutru nije ništa više od malo volje za psihičkim i fizičkim radom na sebi. Ova rutina će Vam pomoći da pomerite granice i dugoročno utičete na svoje zdravlje.

Zašto da odmah ne napravite jedan korak ka zdravijem životnom stilu?

Subscribe
Notify of
guest

Napišite Vaše mišljenje

Vaša email adresa neće biti javno vidljiva. Polja sa * je potrebno popuniti.

0 Komentari
Inline Feedbacks
Pogledaj sve komentare
0
Would love your thoughts, please comment.x