Šta jesti pre treninga?

Svako ko se bavi nekom fizičkom aktivnošću dobro zna koliko nepravilan obrok može poremetiti efikasnost treninga.

Trening na prazan stomak može izazvati vrtoglavice i mučninu, naročito kada se radi o jakim treninzima, bilo da je to trening snage ili kardio. Takođe, težak obrok, nutritivno pogrešan, može da izazove jak osećaj težine u stomaku što dalje može izazvati mučninu, pad energije, pospanost i slično.

Oba scenarija su loša po kvalitet treninga i samo zdravlje, pa je idealno izbegavati ih.

Postoje određene namirnice koje mogu pojačati produktivnost tokom treninga i održati potrebnu snagu koja vodi ka kvalitetnom treningu i ispunjenju dugoročno postavljenog cilja.

Šta onda jesti pre treninga?

Banana

Banana je veoma hranljiva namirnica koja može da utoli glad, a istovremeno je laka za želudac. Takođe, banana sadrži kalijum koji sprečava bol i umor.

Orašasti plodovi

Suvo voće

Kombinacija suvog voća i orašastih plodova je idealna i nutritivno hranljiva užina, odlična za kvalitetan trening.

Jaja

Jaja su odličan izvor energije, kako za trening, tako i za ostale fizičke i psihičke aktivnosti tokom dana.
Kuvano jaje je najbolja varijanta koju možete konzumirati pred trening, jer će Vam održavati sitost, a lako je za stomak.

Takođe, jaja su odličan obrok i nakon treninga.

Smutiji

Kombinacija voća i povrća su odličan izvor energije pred trening. Ovakav smuti će Vas osvežiti i dati potrebnu energiju za kvalitetan i efikasan trening.

Ovsena kaša

Zdrave pahuljice, bez šećera, pomešane sa voćem predstavljaju ukusan i dobar obrok pred trening. Istovremeno unosite zdrave šećere iz voća i pahuljice koje stvaraju osećaj sitosti.

Veoma je važno razmišljati o obrocima ukoliko želite da Vaš trening donese najbolje rezultate koje ste zamislili.

Osim dobro isplaniranog obroka pre treninga, podjednako je važno i šta treba jesti posle treninga.

Subscribe
Notify of
guest

Napišite Vaše mišljenje

Vaša email adresa neće biti javno vidljiva. Polja sa * je potrebno popuniti.

0 Komentari
Inline Feedbacks
Pogledaj sve komentare
0
Would love your thoughts, please comment.x