Šta je brend?



Šta je brend? Često postavljeno pitanje sa mnogo odgovora. Brend se kreira u psihologiji potrošača i on nije opipljiv.

Brend nije jedna stvar, nije logo, reklama ili fotografija. Brend je poverenje, strast, sigurnost.

 

Brend – elementi


Vizuelni elementi brenda su:

  • Logo
  • Fotografija
  • Boje
  • Video
  • Web dizajn
  • Slogan
  • Tipografija

 

Drugi sastavni elementi brenda su:

Vrednost – napori koje organizacija ulaže u izgardnju brenda

Prepoznatljivost – pozitivna osećanja koja se jave kod potrošača

Identitet – verbalna i vizuelna prezentacija brenda ili individue kao brenda

Svest o brendu – informacije o postojanju brenda i način na koje se te informacije formiraju

 

Svi ovi elementi zajedno čine jedan brend.

 

Brend se gradi godinama, polako, temeljno i tačno isplaniranim potezima. Danas, brend je postao najveća vrednost koju proizvod/usluga može da ima.

Takođe, vrednost uspešnog brenda može biti jača od realne vrednosti proizvoda/usluge koja se nudi.

 



Brendiranje se ne odvija na samom tržištu, već u svesti publike, kupca ili potrošača. To je slika koju svaki pojedinac ima o proizvodu, usluzi ili osobi.

Recenzije (0)

Napišite recenziju

:
               

Tagovi: brend, posao, marketing, brending


Prijava za Newsletter

Prijavite se za newsletter i pratite omiljene teme.

Vaše ime

E-mail adresa

Hvala Vam na prijavi za Newsletter.
Već ste prijavljeni za newsletter.